Anion Love Moon

Anion Love Moon
Badan kita adalah amanah Allah yang perlu dijaga sebaiknya.
.....SALAM AIDILFITRI.....

Saturday, August 27, 2011

KEMBALI SEMULA.

Assalamualaikum wrh. wth.

Setelah setahun lamanya saya tinggalkan blog ini sehingga hampir lupa akan kewujudannya, saya dikejut oleh kawan-kawan yang mula berjinak-jinak untuk menjadi blogger. Terdetik untuk menjengah semula blog yang telah sekian lama saya tinggalkan. Mula memanggil semula ingatan yang tertinggal untuk kembali menitip kata di sini.

Kali ini, saya terasa seperti ingin berkongsi pengalaman kehidupan saya, seorang pesakit kronik yang melalui pelbagai pengalaman dalam meneruskan perjuangan hidup sebagai hambaNya.

InsyaAllah, ada waktu dan kesempatan dikurniakan Allah, saya akan menyambung semula titip kata tentang menjadi seorang manusia yang dulu hampir tersungkur dan putus asa, kini semakin bahagia dan gembira...wallahualam.

Sehingga bertemu lagi.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment